Perfekt Biuro Rachunkowe Sosnowiec

Zakres usług świadczonych przez nasze biuro rachunkowe

  1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych
  2. Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
  3. Prowadzenie ewidencji ryczałtu
  4. Prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT
  5. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  6. Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT, VAT
  7. Sporządzanie dokumentacji i rozliczeń z ZUS
  8. Obsługa kadrowa firm (wynagrodzenia, umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło)
  9. Reprezentowanie klienta w US, ZUS i innych instytucjach na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
  10. Użyczanie Certyfikatu Kompetencji Zawodowych w Krajowym Transporcie Drogowym Rzeczy

Cena usług księgowych jest negocjowana i zależy od rodzaju prowadzenia księgowości, ilości dokumentów w danym miesiącu oraz od ilości zatrudnionych pracowników. Skorzystaj z formularza do wstępnej kalkulacji kosztów, aby dowiedzieć się jakie będą koszty biura rachunkowego w Twojej firmie.

W Sosnowcu możliwość dojazdu do klienta po odbiór dokumentów księgowych.